مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-21سياسي

گلایه از عمل نکردن به یک تبصره قانونی در مقابله با شوتی ها


طبق تبصره هفت ماده 20 قانون مبارزه با قاچاق کالا شوتی ها در صورت تکرار جرم باید وسیله نقلیه شان به نفع دولت مصادره شود که این قانون در هیچ کجای کشور اجرا نمی شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی دادستان بیرجند گفت: طبق تبصره هفت ماده 20 قانون مبارزه با قاچاق کالا شوتی ها در صورت تکرار جرم باید وسیله نقلیه شان به نفع دولت مصادره شود که این قانون در هیچ کجای کشور اجرا نمی شود.

حجت الاسلام علی نسایی زهان، امروز سه شنبه 30 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به تصادف دلخراش روز گذشته در محور سربیشه به نهبندان ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه اظهار کرد: علت تصادفات عدم اجرای قانون است.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با تأکید بر اینکه هر کجا به قانون عمل نکنیم شاهد چنین حوادث تلخی خواهیم بود، بیان کرد: خراسان جنوبی یک استان مرزی است و از این بجهت مسیر انتقال بخشی از سوخت قاچاق به افغانستان و پاکستان استان ما است.

نسایی زهان با بیان اینکه سوخت کش ها و شوتی ها قوانین راهنمایی و رانندگی را مراعات نکرده و بیشتر آنان پلاک های مخدوش دارند، گفت: رانندگان برخی از شوتی ها حتی گواهینامه ندارند و از جاده های فرعی حرکت کرده و تصادفات دلخراشی را به بار می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از عمل نکردن به یک تبصره قانونی در مقابله با شوتی ها

گلایه از عمل نکردن به یک تبصره قانونی در مقابله با شوتی ها