مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 21:552023-10-26بين الملل

حملات پهپادی به عراق و سوریه 19 نظامی آمریکا را ضربه مغزی کرد


یک مقام وزارت دفاع آمریکا گفته 19 نظامی این کشور در نتیجه حملات پهپادی یک هفته اخیر به پایگاه های آمریکایی در عراق و سوریه ضربه مغزی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام وزارت دفاع آمریکا به پولیتیکو گفت 19 نظامی این کشور در عراق و سوریه در نتیجه حملات پهپادی و راکتی یک هفته اخیر به ضربه مغزی (TBI) مبتلا شده اند.

  مقام پنتاگون تصریح کرد 15 نفر از نظامیان آمریکا در منطقه التنف سوریه و 4 نظامی در عین الاسد عراق مبتلا به آسیب مغزی تروماتیک (ضربه مغزی) تشخیص داده شده اند.

  به گفته این مقام پنتاگون، دو نظامی دیگر آمریکا در التنف دچار جراحت های جزیی دیگری شده بودند و همه این افراد اکنون به سر پست هایشان برگشته اند.

  در روزهای گذشته آمارهای ضد و نقیضی از جراحت نظامیان آمریکایی در نتیجه حملات پهپادی و راکتی به پایگاه های آمریکایی در عراق و سوریه منتشر شده است.

  روز گذشته پنتاگون اعلام کرده بود 21 نیروی نظامی آمریکا پس از حملات 17 و 18 اکتبر به این پایگاه ها دچار جراحت های جزیی شده اند.

پنتاگون به انتشار اطلاعات به صورت قطره چکانی در مواردی از این دست شهرت دارد.

پولیتیکو این گزارش را نشان دهنده خطراتموجود علیه صدها نفر از نیروهای آمریکا در پایگاه های این کشور در سراسر خاورمیانه دانسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات پهپادی به عراق و سوریه 19 نظامی آمریکا را ضربه مغزی کرد

حملات پهپادی به عراق و سوریه 19 نظامی آمریکا را ضربه مغزی کرد