مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-12اقتصادي

حمایت صمت از شرکت های دانش بنیان و نوآفرین در طبس


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: با توجه به رویکرد جدید حوزه صمت، شرکت های دانش بنیان و نوآفرین که طرح های آنها وارد مرحله تجاری سازی و صنعتی شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، محمود زارع نیا، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت  این شهرستان امروز در جلسه هیئت پذیرش طرح های نوآفرین طبس  اظهارداشت: با توجه به رویکرد جدید حوزه صمت، شرکت های دانش بنیان و نوآفرین که طرح های آنها وارد مرحله تجاری سازی و صنعتی شوند، حمایت خواهند شد.

  وی با بیان اینکه این طرح ها قبل از ورود به مرحله تجاری سازی باید مراحل پیش رُشد و رشد را طی کنند افزود: جواز تاسیس صنعتی این طرح ها در کوتاه ترین زمان ممکن صادر خواهد شد و در اولویت طرح های تسهیلاتی نیز قرار خواهند گرفت.

وی گفت: با توجه به پتانسیل شهرستان طبس در حوزه معدن و صنایع معدنی، طرح های جدید و دانش بنیان با محوریت استفاده از هوش مصنوعی در معادن، استحصال عناصر نادر، ساخت و بومی سازی تجهیزات معدنی، بهینه سازی فرآیندهای تولید و .

مزیت نسبی بیشتری از حیث تجاری سازی در شهرستان طبس دارند.

  رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس خاطر نشان کرد: پیش تر شرکت دانش بنیان نوین سرام کویر در شهرک صنعتی طبس نیز موفق به اخذ تاییدیه فرآیند تولید دانش بنیان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت صمت از شرکت های دانش بنیان و نوآفرین در طبس

حمایت صمت از شرکت های دانش بنیان و نوآفرین در طبس