مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 16:552023-10-24حوادث

جاده مرگ گلستان را بشناسید!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه اصلاح و رفع نقاط پرتصادف استان در اولویت است، ادامه داد: پس از بررسی های به عمل آمده 95 نقطه پر تصادف در استان گلستان شناسایی شده است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه اصلاح و رفع نقاط پرتصادف استان در اولویت است، ادامه داد: پس از بررسی های به عمل آمده 95 نقطه پر تصادف در استان گلستان شناسایی شده است.

عادل مصدقی بعدازظهر امروز سه شنبه 2 آبان ماه 1402 در جمع خبرنگاران آخرین وضعیت راه های استان گلستان را تشریح و اظهار کرد: طول راه های استحفاظی استان گلستان بالغ بر 5 هزار و 250 کیلومتر است.

وی با بیان اینکه بررسی های کارشناسان نشان می دهد که راه های این استان 95 نقطه مصوب پرتصادف دارد، ادامه داد: از مجموع نقاط شناسایی شده 39 نقطه پر چالش در اولویت برای رفع و اصلاح در سال جاری هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با تأکید بر اینکه مناطق شناسایی شده با اقدامات کوتاه مدت و زودبازده اصلاح و رفع نقص می شود، افزود: آشکارسازی و نصب تابلوهای فسفری و اقدامات مهندسی و تعیین پیمانکاران مرتبط از مصوبات در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه حدفاصل مسیر بزرگراهی نوکنده تا جنگل گلستان محل وقوع بیشترین تصادفات جاده ای است، خاطرنشان کرد: بررسی ها ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده مرگ گلستان را بشناسید!

جاده مرگ گلستان را بشناسید!