مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 19:552023-10-28اقتصادي

نباید قیمت مرغ در ایلام از استان های همجوار بیشتر باشد


با توجه به اینکه میزان جوجه ریزی در استان تا یک میلیون و پانصد هزار قطعه افزایش یافته و همین منجر به تثبیت قیمت مرغ در ایلام شده و باید به گونه ای مدیریت کرد تا قیمت مرغ از استان های همجوار کمتر باشد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: با توجه به اینکه میزان جوجه ریزی در استان تا یک میلیون و پانصد هزار قطعه افزایش یافته و همین منجر به تثبیت قیمت مرغ در ایلام شده و باید به گونه ای مدیریت کرد تا قیمت مرغ از استان های همجوار کمتر باشد.

دکتر حسن بهرام نیا عصر امروز شنبه 6 آبان ماه در کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: کارگروه تنظیم بازار از جمله کارگروه هایی است که با توجه به ارتباط مستقیمی که با سفره مردم دارد، مورد پایش قرار می گیرد و این کارگروه باید به رسالت تعریف شده خود در زمینه های مختلف عمل کند، لذا دستگاه های نظارتی، رسالت سنگین تری را بر عهده دارند و هر گونه تخطی از مصوبات کارگروه تنظیم بازار پذیرفتنی نیست و برابر ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد قضایی صورت گیرد.

استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های استان ایلام در حوزه مواد پروتیینی ادامه داد: ایلام در این حوزه از قطب های کشور محسوب می شود که باید مردم تفاوت قیمت گوشت با سایر شهرهایی که تولیدکننده نیستند را احساس کنند، لذا جهاد کشاورزی استان باید با ساز و کار لازم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید قیمت مرغ در ایلام از استان های همجوار بیشتر باشد

نباید قیمت مرغ در ایلام از استان های همجوار بیشتر باشد