مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-18سياسي

اقدامات دولت در آینده در سفره مردم تاثیرگذار خواهد بود


 امام جمعه قم یکی از شاخصه های ارزشمند دولت آیت الله رییسی را کار کردن برای جلب رضای خدا و توسل به اهل بیت(ع) در خدمت به مردم دانست و گفت: - ایسنا/قم  امام جمعه قم یکی از شاخصه های ارزشمند دولت آیت الله رییسی را کار کردن برای جلب رضای خدا و توسل به اهل بیت(ع) در خدمت به مردم دانست و گفت: این رفتار فرق می کند با رفتار کسانی که دلبسته به جاهای دیگر بودند و از غیر خدا و اهل بیت طلب استمداد می کردند و نتیجه آن را هم دیدند.

به نقل از پایگاه خبری استان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی از نمایشگاه روایت پیشرفت (مروری بر دستاوردهای دو ساله دولت مردمی سیزدهم) که در باغ موزه دفاع مقدس قم برپا شده است، بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با تقدیر از برپایی این نمایشگاه و دعوت از افرادی که در بازگوکردن خدمات دولت مؤثر هستند، اظهار کرد: نمایشگاه باید از طیف های مختلف استقبال کند هم مردم در سطوح مختلف و هم نخبگانی که آثار و خدمات دولت را می بینند، زحمت دولت را می فهمند و بازتاب می دهند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت بر لزوم بازدید نخبگان از نمایشگاه روایت پیشرفت و ارائه توضیحات تخصصی به آنها تأکید کرد و افزود: اساس کار رییس جمهور و همکارانشان بر اساس آیه کریمه وَ الَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دولت در آینده در سفره مردم تاثیرگذار خواهد بود

اقدامات دولت در آینده در سفره مردم تاثیرگذار خواهد بود