مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-16سياسي

فضای مجازی فرصتی برای رشد و مطالعه باشد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن تاکید بر اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی، گفت: باید در نظر داشته باشیم که فضای مجازی را به محیطی مناسب در راستای رشد و مطالعه قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی، گفت: طی سال جاری کرج شهر خلاق کتاب و کتابخوانی در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: جامعه وقتی فرزانگی و سعادت می یابد که مطالعه کار روزانه اش باشد و هر انسانی که در فرهنگ تولید کتاب، نگهداری کتاب، اشاعه کتاب و خواندن کتاب سهیم باشد مورد احترام و عزت همیشگی است.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز اظهار کرد: همانگونه که می دانید، کتاب از دیرباز به عنوان یک محرک و عامل افزایش آگاهی و دانش به شمار می آید، اهمیت به مطالعه و کتاب خصوصاً در خواندن قرآن کریم که از سفارشات مهم دین مبین اسلام است، که جامعه در پرتو آن به رشد، تعالی و سعادت دنیوی واخروی خواهد رسید، قطعا در جهاد تبیین نیز تاکید بر خواندن کتاب و کتابخوانی شده است.

جابری انصاری با بیان اینکه بهره برداری نادرست از فضای مجازی می تواند یکی از موانع کتابخوانی در کشور باشد، گفت: بحران آمار پایین مطالعه روزانه در ایران از یک سو و تلاش مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی فرصتی برای رشد و مطالعه باشد

فضای مجازی فرصتی برای رشد و مطالعه باشد