مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 22:552023-11-07اقتصادي

احداث واحد اوره و آمونیاک پتروشیمی ارومیه زمینه ساز اشتغال خواهد بود


احداث واحد اوره و آمونیاک پتروشیمی ارومیه از مهمترین طرح های استان بوده و از خان فروشی جلوگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، نشست تامین مالی برای اجرای پروژه اوره و آمونیاک پتروشیمی ارومیه با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، مهدی غضنفری رییس صندوق توسعه ملی و رشید قانعی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس سهامدار عمده پتروشیمی ارومیه برگزار شد.

استاندار آذربایجان غربی در این نشست با اشاره به اهمیت احداث واحد اوره و آمونیاک در پتروشیمی ارومیه، گفت: این طرح، از مهم ترین طرح های آذربایجان غربی بوده و ضمن جلوگیری از خام فروشی، ارزش افزوده بسیار خوبی را برای استان به ارمغان خواهد آورد.

وی با اشاره به ظرفیت های آذربایجان غربی در حوزه های مختلف بخصوص پتروشیمی و ایجاد واحدهای پایین دستی، افزود: از ظرفیت های مرزی آذربایجان غربی و پتانسیل صادرات به کشورهای همجوار، می توان برای توسعه سرمایه گذاری به ویژه در حوزه پتروشیمی استفاده کرد.

 معتمدیان در ادامه ایجاد واحدهای فرآوری و صنایع پایین دستی در حوزه های مختلف و به ویژه در بخش پتروشیمی استان را ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: ایجاد صنایع پایین دستی می تواند ضمن ایجاد فرصت های جدید اشتغال،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث واحد اوره و آمونیاک پتروشیمی ارومیه زمینه ساز اشتغال خواهد بود

احداث واحد اوره و آمونیاک پتروشیمی ارومیه زمینه ساز اشتغال خواهد بود