مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-07پزشكي

اجرای طرح ملی غربالگری فشار خون و دیابت


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان درخصوص برنامه ملی بسیج غربالگری فشار خون و دیابت، گفت: این برنامه به تازگی توسط وزارت بهداشت ابلاغ شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مریم کوشکی ظهر امروز در جلسه شورای مدیران معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ضمن تاکید بر اهمیت اجرای مصوبات جلسات شورای مدیران گفت: مصوباتی که در جلسات شورای مدیران به تصویب می رسد لازم الاجرا بوده و همه باید برای اجرای آن ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی درخصوص برنامه ملی بسیج غربالگری فشار خون و دیابت، عنوان کرد: این برنامه به تازگی توسط وزارت بهداشت ابلاغ شده و مورد تاکید قرار گرفته است لذا همه گروه ها باید در اجرای این برنامه همکاری لازم را داشته و آن را در اولویت قرار دهند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اهداف اجرای این برنامه خاطرنشان کرد: مهمترین هدف این برنامه شناسایی افراد مبتلا به دیابت و فشارخون و مداخله برای پیشگیری از سکته ها و بیماری های دیگر در این افراد است.

کوشکی ادامه داد: با شناسایی افراد مبتلا به دیابت و فشارخون به خصوص افراد زیر 30 سال می توان از بروز بیماری های دیگر و سکته پیشگیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه آموزش های اصلاح سبک زندگی سالم به جامعه هدف و غربالگری همزمان و همچنین مداخله برای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی غربالگری فشار خون و دیابت

اجرای طرح ملی غربالگری فشار خون و دیابت