مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-19اقتصادي

مزد کارگران افزایش می یابد؟


در حالی جلسه جدید شورای عالی کار فردا برگزار می شود که با اعلام خبر پاداش یک میلیون تومانی مناسبتی به کارمندان دولت، نمایندگان کارگران این اقدام را به معنای ترمیم حقوق کارمندان دانسته و بررسی خواستار افزایش حقوق کارگران در جلسه فردا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم، فردا دوشنبه 29 آبان ماه 1402 جلسه شورای عالی کار با دستور کار رسیدگی به مسئله مسکن کارگری برگزار می شود.

13 آبان ماه بود که صولت مرتضوی, وزیر کاربعد از برگزاری جلسه 8 آبان شورای عالی کار اعلام کرد: بررسی راهکارهای مختلف تأمین مسکن کارگران و موضوعات مرتبط با سازمان تأمین اجتماعی در رابطه با کارگران دستور جلسه بعدی شورای عالی کار است.

مشکل مسکن یکی از دغدغه های جامعه کارگری است و بخش اصلی حقوق کارگران صرف اجاره بها و بحث مسکن می شود، اما کارگران منتظر بحث ترمیم مزد هم هستند، چرا که در جلسه قبلی شورای عالی کار قرار بر این بود که تا پایان آبان ماه تحت قالب کمیته مزد شرکای اجتماعی بحث ترمیم مزد را بررسی کنند و امید کارگران این بود که نتیجه ای در این زمینه حاصل شود.

 بحث ترمیم مزد کارگران مدت هاست که از سوی کارگران مطرح است و همواره دولتی ها می گویند وزیر کار قول داده بود که اگر حقوق کارمندان افزایش یابد, دستمزد افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزد کارگران افزایش می یابد؟

مزد کارگران افزایش می یابد؟