مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 14:002023-10-28سياسي

مهمان نوازی مردم سنندج در استقبال از رییس جمهور به منصه ظهور می رسد


مردم شهرستان سنندج و کردستان به مهمان نوازی مشهور هستند و قطعا در سفر دوم رییس جمهور با استقبال باشکوه، این خصیصه و ویژگی زیبا را به منصه ظهور و بروز می رسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرداری سنندج با تقدیر از مجموعه شهرداری سنندج برای اقدامات حوزه های مختلف عمرانی، رفاهی و فرهنگی، اظهار کرد: چنین کارهایی زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.

فرماندار سنندج اذعان کرد: شهرداری خدمات خوبی را با نگاه عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر انجام داده که موجب رضایتمندی و اعتماد بیشتر شهروندان شده است.

وی اعلام کرد: در دوره های گذشته پرداخت حقوق پرسنل شهرداری سنندج به یک چالش جدی تبدیل شده بود که در دوره فعلی به روز شده و موفقیت در این بخش نشان از همراهی و همدلی و تلاش جهادی تیم مدیریتی شهرداری است.

فرماندار سنندج در ادامه به سفر رییس جمهور به استان کردستان گریزی زد و افزود: تمام تلاش استاندار ایجاد تبعیض مثبت به نفع استان است که خوشبختانه این اتفاق رقم خورده و اقداماتی که در 2 سال اخیر در حوزه تخصیص و جذب اعتبار به استان صورت گرفته، گواه این ادعاست.

عسکری خاطرنشان کرد: کل اعتبارات عمرانی کردستان در دهه 90 حدود 5 هزار میلیارد تومان بود اما اعتبار عمرانی استان در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمان نوازی مردم سنندج در استقبال از رییس جمهور به منصه ظهور می رسد

مهمان نوازی مردم سنندج در استقبال از رییس جمهور به منصه ظهور می رسد