مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:252023-10-24اجتماعي

200 مجتمع بزرگ مقیاس آموزشی احداث می شود


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه در راستای برنامه هفتم باید 200 مجتمع بزرگ مقیاس آموزشی احداث شود، گفت: این مجتمع ها با رویکرد محله محور یعنی مدرسه، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه در راستای برنامه هفتم باید 200 مجتمع بزرگ مقیاس آموزشی احداث شود، گفت: این مجتمع ها با رویکرد محله محور یعنی مدرسه، کانون تربیت و پیشرفت محله است و تمام نیازهای محله در مدرسه برطرف خواهد شد.

حمیدرضا خان محمدی امروز دوم آبان در مراسم افتتاح مدرسه چهار کلاسه مهرآفرین طبس، گفت: امیدواریم با همت خیرین که نگاه بلندی دارند مدارس را آباد کنیم تا دانش آموزان برای کسب موفقیت تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه اکنون باید از کودکان غزه یاد کنیم که بدون سرپناه روزگار را سر می کنند، اظهارکرد: خیرین بزرگترین سرمایه های نظام جمهوری اسلامی به خصوص در امر مدرسه سازی هستند.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه گفت: هر کسی که به موضوع مدرسه سازی توجه و دقت دارد یعنی آینده آن منطقه و کشور برایش مهم است و اگر بخواهیم شهرستان طبسی آباد و قوی و پیشرفته داشته باشیم باید مدارس را قوی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 مجتمع بزرگ مقیاس آموزشی احداث می شود

200 مجتمع بزرگ مقیاس آموزشی احداث می شود