مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-19اقتصادي

افزایش 73 درصدی بیمه فراگیر خانواده در لرستان


در حال حاضر رتبه دوم کشور را با افزایش 73 درصدی بیمه فراگیر خانواده ها نسبت به تعداد نُرمی که برای ما در نظر گرفته بودند کسب کردیم.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: در حال حاضر رتبه دوم کشور را با افزایش 73 درصدی بیمه فراگیر خانواده ها نسبت به تعداد نُرمی که برای ما در نظر گرفته بودند کسب کردیم.

منوچهر گودرزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در دو سال گذشته با توجه به اینکه یک سری طرح های تحولی از سوی مدیرعامل تأمین اجتماعی به ادارات کل ابلاغ شد سعی کردیم اقدامات خوبی در این زمینه ها انجام دهیم.

وی ادامه داد: در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی با برگزاری جلسات با مسئولان مربوطه و برگزاری میز خدمت در دانشگاه ها و جاهای پرترددی که توانست افزایش تعداد بیمه شده برای ما داشته باشد اقدامات خوبی انجام دادیم که در حال حاضر رتبه دوم کشور را با افزایش 73 درصدی بیمه فراگیر خانواده ها نسبت به تعداد نُرمی که برای ما در نظر گرفته بودند کسب کردیم.

گودرزی افزود: در خصوص افزایش تعداد بیمه شدگان از طریق بازرسی های کشفی نیز اقدامات خوبی انجام شده، چون افزایش تعداد بیمه شده جزء طرح های تحولی بوده و آورده ای را برای سازمان تأمین اجتماعی از نظر وصول دارد و سعی کردیم در این زمینه ها اقدامات بهتری انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 73 درصدی بیمه فراگیر خانواده در لرستان

افزایش 73 درصدی بیمه فراگیر خانواده در لرستان