مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-20اقتصادي

از سرمایه گذاری در صنعت گردشگری حمایت شود


معاون امور هماهنگی زائرین و گردشگری استانداری فارس خواستار حمایت از سرمایه گذاری در بخش گردشگری به منظور ایجاد اشتغال شد.

- ایسنا/فارس معاون امور هماهنگی زائرین و گردشگری استانداری فارس خواستار حمایت از سرمایه گذاری در بخش گردشگری به منظور ایجاد اشتغال شد.

محمد فرخ زاده امروز 29 آبان ماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با اشاره به ظرفیت های استان فارس در ابعاد مختلف گردشگری، بر ضرورت تقویت این صنعت به منظور ایجاد اشتغال پایدار با همدلی و وحدت مسئولان مربوطه تأکید کرد.

وی به برپایی نمایشگاه های گردشگری اشاره کرد و افزود: نمایشگاه های گردشگری پارس و صنایع دستی استان فارس از چند سال قبل راه اندازی شد و سال گذشته هم این نمایشگاه در حد متوسط برگزار شد؛ اما امسال اهتمام ویژه ای برای برگزاری این نمایشگاه ایجاد شده است.

فرخ زاده تصریح کرد: این نمایشگاه شاخصه بسیاری را داراست از جمله تمرکز ویژه ای بر موضوعات روابط بین الملل، برخورداری از امتیازات ویژه ای که در هیچ یک از نمایشگاه های کشور وجود ندارد، برپایی میز عشایر که در سطح کشور برپایی این میز را به فارس واگذار کردند.

معاون امور هماهنگی زائرین و گردشگری استانداری فارس با تصریح اینکه ما در حوزه گردشگری در حوزه آموزش های عمومی در موضع قوی قرار نداریم، یادآور شد: باید در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرمایه گذاری در صنعت گردشگری حمایت شود

از سرمایه گذاری در صنعت گردشگری حمایت شود