مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-06ورزشي

مردم مخاطب اصلی طرح تحولی 20 گانه خدمت در شهر تهران


معاون شهردار تهران گفت؛ هدف اصلی رویکرد طرح تحولی 20 گانه خدمت، مردم هستند و ما باید همه ی تلاش خود را در جهت کسب رضایت حداکثری شهروندان در این راستا بکار گیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عباس شعبانی ضمن بازدید میدانی از پروژه های مسقف سازی جنب پلازای تجریش و رودخانه مقصود بیگ، مسقف نمودن پایانه تاکسی ارم، احداث ساختمان اسکان کارگری، احداث سالن ورزشی ازگل، پل B9، بهسازی اتوبان ارتش قوچک، مرمت و تکمیل مجموعه فرهنگی ورزشی قائم(عج) و سایر پروژه های در حال انجام در این منطقه بر ضرورت احصاء و پیگیری مشکلات توسط کارشناسان متخصص حوزه های مختلف در مناطق 22 گانه شهر تأکید کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهر تهران با اشاره به اینکه رویکرد ارتقاء و افزایش بهره وری با جلسات مستمر،  ارائه و بررسی گزارشات تخصصی امکان پذیر خواهد بود از وجود استعداد لازم در بین همکاران مناطق در این حوزه خبر داد و افزود؛ منطقه یک شهرداری تهران با بهره گیری از این استعداد ها و امکانات قادر خواهد بود در تمامی زمینه ها رتبه اول را کسب نماید و این مهم فقط با یاری و تلاش بیشتر همکاران قادر خوهد بود.

شعبانی در ادامه گفت: کسب امتیاز برتر نباید تنها بهانه ی انجام امور قرار گیرد و باید با بهره گیری از همه ی ظرفیت ها و امکانات تمامی امور را در کف میدان احصاء و حل نمایید و تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مخاطب اصلی طرح تحولی 20 گانه خدمت در شهر تهران

مردم مخاطب اصلی طرح تحولی 20 گانه خدمت در شهر تهران