مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 19:052023-10-27ورزشي

پاداش پیروزی بر پاس همدان پرداخت شد


پاداش نخستین پیروزی تیم سپیدرود در فصل جاری امروز در جلسه تمرین پس از مسابقه با پاس از سوی مدیرعامل باشگاه سپیدرود به اعضای کادرفنی و بازیکنان پرداخت شد.

- ایسنا/گیلان پاداش نخستین پیروزی تیم سپیدرود در فصل جاری امروز در جلسه تمرین پس از مسابقه با پاس از سوی مدیرعامل باشگاه سپیدرود به اعضای کادرفنی و بازیکنان پرداخت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، پاداش پیروزی مقابل پاس همدان از سوی مهندس پارسا مدیرعامل سپیدرود در ابتدای تمرین امروز (چهارشنبه) به اعضای تیم پرداخت شد.

بنابراین گزارش در آغاز تمرین مهندس پارسا مدیرعامل سپیدرود با سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از تلاش و زحمت بازیکنان این پیروزی را مقدمه بردهای بعدی دانست و بر مبنای قول روز گذشته مالک باشگاه پاداش برد را به اعضای تیم اهدا کرد تا بازیکنان و کادرفنی با روحیه ای مضاعف تر تمرینات را پیگری کنند.

لازم به ذکر است که در ابتدای فصل جاری در اقدامی کم سابقه در باشگاه سپیدرود بین 20 تا 30 درصد از قراردادها به عنوان پیش پرداخت به تمامی اعضای باشگاه پرداخت شد و بر طبق قول مالک و مدیرعامل در طول فصل نیز قرار است پرداخت ها به صورت منظم انجام شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش پیروزی بر پاس همدان پرداخت شد

پاداش پیروزی بر پاس همدان پرداخت شد