مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:562023-11-13اقتصادي

بیماری خاص دام و طیور در آذربایجان شرقی گزارش نشده است


مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی اظهار کرد: در حال حاضر بیماری های خاص دام و طیور در آذربایجان شرقی گزارش نشده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی اظهار کرد: در حال حاضر بیماری های خاص دام و طیور در آذربایجان شرقی گزارش نشده است.

یحیی شیری پور با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان شرقی با اشاره به توصیه ای برای واحدهای مرغداری، گفت: به دلیل قرار گرفتن در فصل پاییز و شروع مهاجرت پرندگان جهت پیشگیری از بیماری های تنفسی، دامداران هرگونه تلفات غیر متعارف و کاهش دان و آب را به ادارات دامپزشکی استان گزارش دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اگر در این گزارشات واحدی نیاز به نمونه برداری داشته باشد توسط دامپزشکان مورد بررسی قرار خواهد گرفت که تاکنون هیچ بیماری خاصی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه ناظران ذبح شرعی در تمام کشتارگاه های استان حضور دارند، گفت: در استان شش کشتارگاه صنعتی و بقیه غیرصنعتی است که دارای اتاق پیش سرد بوده چرا که در بحث دامپزشکی اتاق پیش سرد جزو الزامات کشتارگاه است.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تمام قصابی های استان را به سمت کشتارگاه سوق دهیم، ادامه داد: ناظرین ذبح و بهداشت در تمامی کشتارگاه ها حضور دارند و اکیپ های بازرسی در هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری خاص دام و طیور در آذربایجان شرقی گزارش نشده است

بیماری خاص دام و طیور در آذربایجان شرقی گزارش نشده است