مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-03بين الملل

رویترز: پهپادهای آمریکا در غزه به یافتن اسیران در بند حماس کمک می کنند


آمریکا پهپادهای خود را بر فراز نوار غزه به پرواز درآورده تا موقعیت افرادی را که حماس در حمله هفتم اکتبر به اسارت گرفت، شناسایی کنند.

- آمریکا پهپادهای خود را بر فراز نوار غزه به پرواز درآورده تا موقعیت افرادی را که حماس در حمله هفتم اکتبر به اسارت گرفت، شناسایی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آمریکا سعی دارد با اجرای پروازهای شناسایی بر فراز نوار غزه، به یافتن موقعیت گروگان ها کمک کند.

دو مقام آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود، به رویترز گفتند که این پروازها از بیش از یک هفته پیش آغاز شده است.

مقامات آمریکایی گفتند که 10 تن از شهروندان آمریکا که در سرزمین های اشغالی حضور داشتند و حالا اثری از آنها برجای نیست، ممکن است در میان بیش از 200 اسیری باشند که حماس در حمله به سرزمین های اشغالی در 15 مهر با خود به غزه آورد.

پیش تر نیز یک مقام ارشد پنتاگون اعتراف کرد که کماندوهای ارتش آمریکا در سرزمین های اشغالی مستقر بوده و در یافتن بیش از 200 تن که در عملیات طوفان الاقصی توسط حماس به اسارت گرفته شدند، کمک می کنند.

کریستوفر مایر، معاون وزیر دفاع آمریکا گفت که آمریکا در بعضی امور به شکل فعالانه به اسراییل کمک می کند؛ از جمله در یافتن اسرای جنگی که گروگان های آمریکایی هم در میان آن ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: پهپادهای آمریکا در غزه به یافتن اسیران در بند حماس کمک می کنند

رویترز: پهپادهای آمریکا در غزه به یافتن اسیران در بند حماس کمک می کنند