مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-08اقتصادي

رونمایی از سامانه مانیتورینگ هوشمند زیرساخت های فناوری اطلاعات بانک شهر


طی مراسمی و با حضور جمعی از معاونان و مدیران ارشد بانک شهر، از سامانه مانیتورینگ هوشمند زیرساخت های فناوری اطلاعات این بانک رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک شهر ، در این مراسم که دکتر رحیم طاهری قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره و جمعی از معاونان و مدیران ارشد این بانک حضور داشتند، سامانه مانیتورینگ هوشمند زیرساخت های فناوری اطلاعات بانک شهر که از سوی هلدینگ فناوری اطلاعات این بانک طراحی و تولید شده است، در شعبه پردیس کیش رونمایی شد.

سامانه مانیتورینگ هوشمند زیرساخت های فناوری اطلاعات بانک شهر با قابلیت ارائه گزارش ها، آلارم ها، اعلان ها و تحلیل پارامترهای حیاتی در عملکرد بدون وقفه زیرساخت های بانک را دارد.

این سامانه یکی از محصولات ویژه ارزشمند و پرکاربرد است.

این سخت افزار طراحی شده در حوزه هوشمندسازی، به کمک سنسورهای مختلف، می تواند خدمات گسترده و متعددی در جهت پایش و مانیتورینگ دیتا سنترها، کاهش مصرف انرژی، کاهش هزینه بهبود فعالیت منابع انسانی و پیشگیری از وقوع بحران و مدیریت بحران ارائه دهد.

اتصال به تمام سنسورهای کنترل و نظارت در حوزه هوشمندسازی بدون محدودیت ، تشخیص میزان مصرف انرژی و کاهش آن تا حدود 50 درصد در بانک ها و سایر مکان ها ، افزایش طول عمر تجهیزات از جمله دیتا سنتر باتری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه مانیتورینگ هوشمند زیرساخت های فناوری اطلاعات بانک شهر

رونمایی از سامانه مانیتورینگ هوشمند زیرساخت های فناوری اطلاعات بانک شهر