مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-07سياسي

خون شهدا جغرافیای بدون مرز برای ما فراهم کرده است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان گفت: خون شهدا جغرافیای بدون مرز برای ما فراهم کرده اند و امروز آحاد مردم دنیا نسبت به رژیم های برعلیه قدس معترض هستند.

- ایسنا/همدان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان گفت: خون شهدا جغرافیای بدون مرز برای ما فراهم کرده اند و امروز آحاد مردم دنیا نسبت به رژیم های برعلیه قدس معترض هستند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی ظفری در جلسه حفظ آثار و نشر آثار ارزش های دفاع مقدس شهرستان بهار اظهار کرد: خواست خداست که خون شهدا اثر گذار باشد و خداوند امروز با حمایت از غزه با خون شهدای غزه دین خود را ترویج می دهد و وعده قرآنی خود را برای ما عینیت می بخشد.

وی تصریح کرد: خون شهدای غزه امروز موجب شده تمام مردم دنیا به رژیم غاصب صهیونیستی معترض شوند و این دستاوردی است که تنها با خون شهدا محقق شده است.

سردار ظفری در ادامه با بیان اینکه انقلاب کردیم که زمینه ظهور فراهم شود و حکومت اسلامی تشکیل دهیم و هر کسی که نگاهی غیر از این دارد نگاه ضعیفی است، خاطرنشان کرد: برای زمینه سازی ظهور مهدی (عج ) باید به فکر حکومت جهانی و تشکیل حکومت جهانی باشیم.

وی اضافه کرد: امام راحل در سخنرانی سال 61 خود فرموده اند در نظام جمهوری اسلامی اگر مسئولین به فکر ایجاد حکومت جهانی نباشند خائن و خطرناک هستند حتی اگر به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهدا جغرافیای بدون مرز برای ما فراهم کرده است

خون شهدا جغرافیای بدون مرز برای ما فراهم کرده است