مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-09بين الملل

نخست وزیر کانادا خواستار آتش بس در غزه نشد


نخست وزیر کانادا به جای درخواست برای آتش بس در غزه خواستار اعمال آنچه که «وقفه بشردوستانه چشمگیر» در این باریکه خوانده است، شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جاستین ترودو ، نخست وزیر کانادا در یک مصاحبه خواستار وقفه بشردوستانه چشمگیر در غزه با این هدف که همه اسرای یهودی آزاد شوند، شهروندان خارجی از غزه خارج شوند و کمک های واقعی، چشمگیر و کافی تحویل داده شوند شد.

متحدان غربی رژیم صهیونیستی به رغم تظاهرات مردم کشورهایشان در حمایت از آتش بس در غزه و مشاهده تداوم جنایات این رژیم در این باریکه همچنان با آتش بس مخالفت می کنند اما از سوی دیگر برای آنکه ژست انسان دوستانه بگیرند خواستار آنچه که وقفه بشردوستانه در غزه می خوانند شده اند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، نخست وزیر کانادا در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نیازی نیست که اتفاقات وحشتناک را توصیف کنم.

ما خواستار اجرای یک وقفه بشردوستانه چشمگیر که به ما اجازه آزادی همه اسرای یهودی و تداوم خروج شهروندان خارجی از غزه را بدهد هستیم.

ترودو ادامه داد: این وقفه باید اجازه به تحویل کمک های چشمگیر و واقعی را بدهد؛ کمکهایی که برای تسکین این بحران انسانی نفرت انگیز برای مردم و شهروندان در غزه کافی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر کانادا خواستار آتش بس در غزه نشد

نخست وزیر کانادا خواستار آتش بس در غزه نشد