مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-09بين الملل

کنعانی بیانیه مشترک گروه هفت و اتحادیه اروپا علیه ایران را محکوم کرد


کنعانی بیانیه مشترک گروه هفت و اتحادیه اروپا علیه ایران را محکوم کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ادعاهای مندرج در بیانیه مشترک وزرای خارجه گروه 7 و بیانیه مشترک نشست وزرای خارجه و دفاع ژاپن و انگلیس در حاشیه نشست وزرای خارجه گروه 7 در توکیو را مردود و بی اساس دانست و آن را قویا محکوم کرد.

وی همانگونه که بارها اعلام گردیده، سلاح هسته ای در دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه جایگاهی ندارد و اهداف و برنامه هسته ای ایران کاملا صلح آمیز است و در این راستا ایران تمامی تعهدات خود را  انجام داده و این موضوع بارها به تأیید آژانس بین المللی انرژی اتمی رسیده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه رویکرد سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا همواره در جهت ثبات و تأمین امنیت این منطقه بوده، افزود؛ شواهد تاریخی و تجارب حاضر نشان می دهد که حضور نظامی کشورهای فرامنطقه ای از مهمترین عوامل و عناصر ایجاد ناامنی و دامن زدن به بی ثباتی در این منطقه بوده است.

کنعانی در واکنش به ادعاهای واهی و مضحک مندرج در بیانیه یادشده در خصوص گروه های مقاومت در فلسطین و لبنان و طرح خواسته های نامربوط از جمهوری اسلامی ایران نیز گفت، از آغازین روز بحران جاری غزه، جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی بیانیه مشترک گروه هفت و اتحادیه اروپا علیه ایران را محکوم کرد

کنعانی بیانیه مشترک گروه هفت و اتحادیه اروپا علیه ایران را محکوم کرد