مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-05سياسي

نیک بین: خوی درندگی اسراییل در سرزمین های فلسطینی کاملا مشهود است


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره جنایت های اخیر رژیم صهیونسیتی، گفت: خوی درندگی اسراییل این روزها در سرزمین های فلسطینی ظهورش کاملا مشهود است.

-  حجت الاسلام و المسلمین جواد نیک بین نماینده کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا درباره جنایات رژیم صهیونسیتی، گفت: خوی درندگی اسراییل این روزها در سرزمین های فلسطینی ظهورش کاملا مشهود است.

وی تصریح کرد: اسراییلی ها درصدد اشغال این سرزمین و تشکیل دولت غیر قانونی هستند، اما اینگونه نخواهد شد بلکه کسب پیروزی جهانی ان شاءالله به زودی برای فلسطین محقق خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: رژیم صهیونسیتی و آمریکا در حال از هم پاشیدن قدرت اقتصادی نیز هستند و پایان این جنگ پایان رژیم منحوس صهیونسیتی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین نیک بین با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص نابودی این رژیم، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید، این موضوع یک انشاء نیست، بلکه خبر از یک واقعیت بیرونی است که رهبر معظم انقلاب نیز در این خصوص گفته اند رژیم صهیونیستی رفتنی بوده است.

 وی  با بیان اینکه امروز جوانان نهضت فلسطینی از همیشه سرحال تر هستند، ادامه داد: فرزندانی که امروز در فلسطین بزرگ شده اند، سالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیک بین: خوی درندگی اسراییل در سرزمین های فلسطینی کاملا مشهود است

نیک بین: خوی درندگی اسراییل در سرزمین های فلسطینی کاملا مشهود است