مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 07:202023-10-28سياسي

اجرای 3000طرح آبرسانی به سراسرکشور در دولت سیزدهم


معاون پارلمانی رییس جمهور از 3000 طرح آبرسانی به سراسر کشور در طی دولت سیزدهم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سید محمد حسینی جمعه 5آبان در جمع مردم شهرستان بهار، اظهار کرد: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون 3000 طرح آبرسانی در سراسر کشور انجام شده و از دریای عمان و خلیج فارس مسافت طولانی طرح های  آبرسانی انجام می شود که کشور را از وضعیت موجود نجات دهیم.

وی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده دولت سیزدهم در زمینه طرح های آبرسانی  افزود: نگاه به آینده به این است که باید از ساحل جنوب کشور از بندر چابهار و جاسک سرمایه گذاری لازم انجام دهیم تا مشکل آب نداشته باشیم چرا که کشور ایران با خشکسالی و کم بارشی 10 ساله مواجه بوده است.

حسینی ادامه داد: برنامه پنج ساله به کمک مجلس و دولت در حال تصویب است که  در یک سیاستگذاری و ریل گذاری  انجام شود و در این برنامه به دنبال حل مشکلات هستیم و و از وضع موجود باید به وضع مطلوب حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر در خدمت به مردم همت و اراده و جهاد فی سبیل الله وجود داشته باشد خدا نیز کمک کار بوده و راه ها را برای انجام کارهای بزرگ باز می کند.

حسینی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم یک دولت مردمی و عدالت گرا و تحول محور بوده و  برای ارائه خدمات بهتر به مردم به دنبال تکمیل زیرساخت ها  و تحول شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3000طرح آبرسانی به سراسرکشور در دولت سیزدهم

اجرای 3000طرح آبرسانی به سراسرکشور در دولت سیزدهم