مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:562023-11-13اجتماعي

بررسی امکان ایجاد سایت موزه در تپه تاریخی دشت بهشت البرز


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از امکان سنجی ایجاد سایت موزه و ساماندهی تپه تاریخی دشت بهشت با همکاری شهرداری محمد شهر خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از امکان سنجی ایجاد سایت موزه و ساماندهی تپه تاریخی دشت بهشت با همکاری شهرداری محمد شهر خبر داد.

رحیم خاکی روز دوشنبه 22 آبان 1402 با اشاره به برگزاری جلسه ساماندهی و احیای تپه دشت بهشت که با حضور مدیر کل، معاون و کارشناسان میراث فرهنگی استان و همچنین شهردار محمدشهر و تنی چند از معاونان ایشان برگزار شد گفت: امکان سنجی ایجاد سایت موزه در محل تپه تاریخی دشت بهشت در حال بررسی و انجام است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز افزود: مقرر است دراین خصوص نشست های مشترک و جلسات کارشناسی بیشتری در آینده صورت گرفته و طرح آن در شورای فنی استان و وزارت متبوع بررسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خاکی ادامه داد: در سال 98 تعیین عرصه و حریم این تپه تاریخی صورت گرفته و امسال نیز به سبب مشکلات حقوقی برای تعدادی از مالکان، نقشه مجددا مورد بازنگری قرار گرفت که به زودی اصلاح و ابلاغ می شود.

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز ساماندهی محوطه های تاریخی ارزشمند استان، ظرفیت خوبی برای رونق گردشگری تاریخی و فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی امکان ایجاد سایت موزه در تپه تاریخی دشت بهشت البرز

بررسی امکان ایجاد سایت موزه در تپه تاریخی دشت بهشت البرز