مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 22:002023-10-31سياسي

پاسخ راهداری به کفی مرگ دشت روم آنجا که راهی برای فرار از مرگ نیست


در پی درج خبری در خبرگزاری فارس، راهداری کهگیلویه و بویراحمد جوابیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ در پی درج خبری در خبرگزاری فارس، راهداری کهگیلویه و بویراحمد جوابیه ای صادر کرد.

در متن این جوابیه آمده است: احتراماً در پاسخ به خبر مندرج در آن خبرگزاری با موضوع کفی مرگ دشت روم آقایان راهداری اینجا راهی برای فرار از مرگ نیست + فیلم ، مستدعی است جهت درج و انعکاس جوابیه ارسالی جهت تنویر افکار عمومی اقدام نمایید.

همان طور که مستحضر هستید محور یاسوج – بابامیدان یکی از محورهای تاثیرگذار ملی به طول 75 کیلومتر، در واقع یک قطعه و پازل تکمیل کننده بوده که کریدر جنوب به شمال کشور را به هم متصل نموده است که در دولت نهم در اداره کل راه وترابری سابق مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت که دارای نواقص متعدد ایمنی بود که در سالهای اخیر توسط ادارات کل راه وشهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدامات قابل توجهی جهت بالا بردن سطح ایمنی و سرویس دهی به کاربران جاده ای انجام شده است که همچنان این اقدامات مهم ادامه دارد.

به علت شرایط اقلیم سرد و سخت و توپوگرافی این محور و روستاهای بی شمار بهره مند از این جاده، در منطقه تنگاری یک باب ساختمان راهدارخانه با امکانات شامل یک باب سوله ذخیره ماسه ونمک، آشیانه ماشین آلات، بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ راهداری به کفی مرگ دشت روم آنجا که راهی برای فرار از مرگ نیست

پاسخ راهداری به کفی مرگ دشت روم آنجا که راهی برای فرار از مرگ نیست