مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-18فرهنگي

«مرزهای بی پایان» در ایران اکران می شود؟


عباس امینی که برای فیلم «مرزهای بی پایان» از جشنواره رتردام و تیرانا جایزه گرفته است، ابراز امیدواری می کند تا با همراهی سرمایه گذارانش اکران فیلمش را در ایران پیگیری کند.

- عباس امینی که برای فیلم مرزهای بی پایان از جشنواره رتردام و تیرانا جایزه گرفته است، ابراز امیدواری می کند تا با همراهی سرمایه گذارانش اکران فیلمش را در ایران پیگیری کند.

مرزهای بی پایان داستان یک معلم در یکی از روستاهای بلوچستان است و چالش هایی که این معلم در ارتباط با یک خانواده مهاجر افغانستانی و رابطه ای عاشقانه تجربه می کند.

فیلمبرداری این فیلم مرداد سال 1401 تمام شد و در این مدت در چند جشنواره خارجی از جمله، روتردام در هلند، زردآلوی طلایی ارمنستان و تیرانا در کشور آلبانی نمایش داده شده و جوایزی را هم کسب کرده است.

عباس امینی در گفت وگویی با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا برنامه ای برای اکران فیلمش در ایران دارد یا خیر، بیان کرد: مرزهای بی پایان محصول مشترک ایران و شرکت مجیک لب از کشور چک بود که پیش تر هم با این شرکت فیلم هندی و هرمز را ساختم و آن ها پیشنهاد دادند در فیلم دیگری مشارکت کنند که به مرزهای بی پایان رسید.

او ادامه داد: البته با توجه به مشکلات مالی پیش آمده، پروژه در حین ساخت به یک شرکت دیگر فروخته شد و به این ترتیب تمام اختیارها برای پخش و نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مرزهای بی پایان» در ایران اکران می شود؟

«مرزهای بی پایان» در ایران اکران می شود؟