مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 07:502023-11-12اقتصادي

مرحله دهم نظام مالیات بر ارزش افزوده در فارس اجرایی می شود


مدیرکل امور مالیاتی استان فارس از اجرای مرحله دهم نظام مالیات بر ارزش افزوده از ابتدای دی ماه ماه امسال در فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا محمدابراهیمی در خصوص اجرای مرحله دهم نظام مالیات بر ارزش افزوده  در فارس بیان کرد: در ادامه اعلام فراخوان های مرحله به مرحله نظام مالیات بر ارزش افزوده از سوی سازمان امور مالیاتی کشور، مرحله دهم این قانون برای اجرا به اداره های کل استانی ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: همزمان با فراخوان مرحله دهم نظام مالیات بر ارزش افزوده، فعالان اقتصادی  در استان فارس مکلف به ثبت نام و اجرای مقررات قانون مالیات بر ارزش افزوده از ابتدای دی ماه هستند.

مدیرکل امور مالیاتی استان فارس افزود: به موجب این فراخوان فروشندگان حیوانات خانگی شامل سگ، گربه، ماهی و پرنده زینتی و حیوانات وحشی و مراکز درمانی، بیمارستان ها و کلینیک های دامپزشکی و ارائه دهندگان هرگونه خدمات به این حیوانات ، فروشندگان انواع غذا، لوازم و تجهیزات حیوانات خانگی ، فروشندگان انواع ادوات و آلات موسیقی،فروشندگان انواع لوازم آرایشی، تجهیزات آرایشگاهی و آرایشی، عطر و ادکلن،ارائه دهندگان خدمات گرفتن پذیرش تحصیلی و مشاوره و راهنمایی در امور تحصیلی خارجی مکلف به  ثبت نام و اجرای مقررات قانون مالیات بر ارزش افزوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دهم نظام مالیات بر ارزش افزوده در فارس اجرایی می شود

مرحله دهم نظام مالیات بر ارزش افزوده در فارس اجرایی می شود