مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-08اجتماعي

خسارات باران شدید در شرق گلستان


مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به بارش های شدی باران و وقوع سیلاب در استان گفت: خسارت عمده باران شدید دیشب تا امروز، در شرق این استان اتفاق افتاده است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به بارش های شدی باران و وقوع سیلاب در استان گفت: خسارت عمده باران شدید دیشب تا امروز، در شرق این استان اتفاق افتاده است.

نعمت الله حاجی زاده صبح چهارشنبه 17 آبان 1402 در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه شدت بارش های باران بیشتر مناطق شرق استان گلستان به ویژه مناطق مشترک استان گلستان، سمنان و خراسان شمالی را تحت تاثیر قرار داده است، اظهار کرد: به دنبال بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها در پارک ملی گلستان، تردد در محور گالیکش به پارک ملی گلستان تا اطلاع ثانوی ممنوع و این محور مسدود است.

حاجی زاده با بیان اینکه مسیر جایگزین، محور خوش ییلاق - شاهرود تعیین شده است، ادامه داد: به منظور پیشگیری از بروز حادثه، جاده حسین آباد کالپوش نیز تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد در این منطقه هم ممنوع است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: در منطقه اولنگ رامیان انسداد موقتی مسیر را داشتیم که در کمتر از یک ساعت با اقدامات انجام شده مسیر بازگشایی شد و تردد جریان دارد ، همچنین در برخی مناطق کوهستانی نیز برای مدت کوتاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارات باران شدید در شرق گلستان

خسارات باران شدید در شرق گلستان