مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-01اجتماعي

شهربازی مصوبه ای برای بازی با روان مردم/ گرگانی ها 4 سال چشم انتظار سورتمه هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، شهر گرگان به سبب برخورداری از برخی جاذبه های طبیعی مانند نهارخوران و تعداد زیادی جاذبه تاریخی و طبیعی از جمله شهر های گردشگر پذیر تلقی می شود؛ - تلاش مدیریت شهری گرگان مبنی بر احداث شهربازی مدرن در منطقه هزارپیچ این شهر پس از گذشت 4 سال، همچنان نیمه کاره بوده و تاریخی برای بهره برداری از آن مشخص نشده، گویا هدف از آغاز پروژه شهربازی، صرفا بازی با روح و روان گرگانی ها بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، شهر گرگان به سبب برخورداری از برخی جاذبه های طبیعی مانند نهارخوران و تعداد زیادی جاذبه تاریخی و طبیعی از جمله شهر های گردشگر پذیر تلقی می شود؛ گردشگرانی که بر اساس آمار های رسمی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در زمره گردشگران مانا به حساب نمی آیند.

اکثر این گردشگران را مسافران و زایران حضرت علی بن موسی الرضا (ع)  و مشهد مقدس تشکیل می دهند که در مسیر رفت یا برگشت ساعاتی را در این شهر توقف می کنند؛ گردشگرانی  که تعدادشان تا 20 میلیون  نفردر سال برآورد می شود.

 از اوایل  دهه 90 مدیریت شهری گرگان، در شهرداری و شورای اسلامی این شهر که اداره برخی از این جاذبه ها را عهده دارهستند،  تصمیم بر آن گرفتند که با احداث جاذبه های تکمیلی مانند تله کابین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهربازی مصوبه ای برای بازی با روان مردم/ گرگانی ها 4 سال چشم انتظار سورتمه هستند

شهربازی مصوبه ای برای بازی با روان مردم/ گرگانی ها 4 سال چشم انتظار سورتمه هستند