مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 16:002023-10-29حوادث

کشف 29 دستگاه ماینر قاچاق در تبریز/دستگیری قاتل در کمتر از 5 ساعت


فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف 29 دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال در تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف 29 دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال در تبریز خبر داد.

سردار علی محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر، اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا با بررسی های فنی و علمی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل استقرار ماینرها شدند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی ابتدا از صحت خبر مطمئن و پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان، تعداد 22 دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق را کشف کردند و در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به این که کارشناسان، ارزش ماینر‎ های کشف شده را سه میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند، عنوان کرد: فعالیت غیرمجاز تولیدکننده ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی، باعت اخلال در شبکه برق رسانی می شود و هر گونه اخلال در نظام تولید و توزیع جرم بوده و برخورد با عاملان در دستورکار این پلیس قرار داشته و برخورد قانونی انجام خواهد گرفت، بنابراین شهروندان هرگونه اخباری در این زمینه را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 29 دستگاه ماینر قاچاق در تبریز/دستگیری قاتل در کمتر از 5 ساعت

کشف 29 دستگاه ماینر قاچاق در تبریز/دستگیری قاتل در کمتر از 5 ساعت