مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:102023-10-28سياسي

بنیاد نخبگان آمادگی تعامل علمی با بسیج دانشجویی را دارد


رییس بنیاد نخبگان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بنیاد نخبگان آمادگی تعامل علمی با بسیج دانشجویی را دارد، گفت: بنیاد نخبگان در بخش دانشجویی برنامه های متفاوتی دارد که در تعامل با حوزه های جهاد علمی بسیج دانشجویی امیدواریم به بهترین شکل ممکن انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد اکاتی امروز در نشست هم اندیشی با مسئول علمی، فناوری و نوآوری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با تاکید بر هم افزایی بین دستگاه های مختلف بیان کرد: ظرفیت های زیادی در نهادهای گوناگون وجود دارد که بهره گیری از آنها می تواند مسیر رسیدن به اهداف را کوتاه تر کند.

رییس بنیاد نخبگان سیستان و بلوچستان افزود: بنیاد نخبگان در بخش دانشجویی برنامه های متفاوتی دارد که در تعامل با حوزه های جهاد علمی بسیج دانشجویی امید داریم به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد.

وی اظهار داشت: ما ظرفیت های نخبگان را در راستای حل مسائل استان به اشتراک گذاشته و در قالب های مختلف همچون رویدادها به نمایش می گذاریم.

حجت احسان منش، مسئول علمی، فناوری و نوآوری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست بیان کرد: تمرکز عرصه علمی بسیج دانشجویی بر کاهش فاصله میان دانشگاه و جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد نخبگان آمادگی تعامل علمی با بسیج دانشجویی را دارد

بنیاد نخبگان آمادگی تعامل علمی با بسیج دانشجویی را دارد