مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-18اجتماعي

هیئت های حسینی نسبت به مشکلات اجتماعی بی تفاوت نیستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هیئت های حسینی در کنار عزاداری برای اهل بیت علیه السلام نسبت به مسائل و مشکلات اجتماعی پیرامون خود بی تفاوت نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمود حسینی صبح امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان مهرواره هوای نو در آذربایجان شرقی اظهار کرد: هیئت های حسینی در کنار عزاداری برای اهل بیت علیه السلام نسبت به مسائل و مشکلات اجتماعی پیرامون خود بی تفاوت نیستند و با کسب اطلاعات از محل و منطقه خود نسبت به شناسایی وضعیت فرهنگی اجتماعی و اقتصادی اقدام کرده و وظیفه خود را نسبت به عموم جامعه به خوبی انجام می دهند.

  وی خدمات اجتماعی هییات حسینی را در زمان همه گیری کرونا در حوزه های اقتصادی، بهداشتی و فرهنگی بی نظیر توصیف کرد و افزود: مهرواره هوای نو با هدف شناسایی و تجلیل از هیئات فعال در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و سایر حوزه ها به همت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

  مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تحکیم بنیان خانواده، هیئت و شهدا، هیئت و هنر و رسانه، هیئت و جهاد علمی، هیئت و جهانی اندیشی، هیئت و ورزش، هیئت و شادی، هیئت و جوانان، هیئت و خدمات اجتماعی از جمله عرصه های مورد ارزیابی در مهرواره هوای نو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های حسینی نسبت به مشکلات اجتماعی بی تفاوت نیستند

هیئت های حسینی نسبت به مشکلات اجتماعی بی تفاوت نیستند