مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-08سياسي

خرابکاری ها و وحشی گری اسراییل، نشان احتضار لحظه مرگ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین در خصوص وقایع و تحولات اخیر در غزه گفت: - دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: خرابکاری های اسراییل همان لرزه ای است که به اندامش افتاده است و احتضارشان حتمی است، طبیعتا یک انسان محتضر برای زنده ماندن دست به هر کاری می زند و رژیم صهیونسیتی از این حیث مستثنی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین در خصوص وقایع و تحولات اخیر در غزه گفت: فلسطین و مسجدالاقصی یکی از ستون های اسلام است که سال ها توسط رژیم صهیونیستی در محاصره قرار گرفته است.

وی گفت: بیش از 75 سال است که رژیم نسل کش صهیونیستی مانند زالو خون می مکد و در فجیع ترین حالت ممکن هر گونه ظلمی را از ملت غیور فلسطین دریغ نکرده است.

جباری در قبال برخی تحلیل های غلط مبنی بر کشتار دوطرفه در فلسطین افزود: این سخن از ریشه غلط است، زیرا مبنایی ندارد.

شما ببینید یک دزد وقتی در خانه تان می آید، وسیله نقلیه تان را به سرقت می برد، به ناموس تان هتک می کند، آیا یک انسان آزاده و غیرتمند می ایستد و نگاه می کند؟!


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرابکاری ها و وحشی گری اسراییل، نشان احتضار لحظه مرگ

خرابکاری ها و وحشی گری اسراییل، نشان احتضار لحظه مرگ