مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:372023-11-20اجتماعي

آخرین وضعیت استان ایلام در پی بارش ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، از شب گذشته بارش های باران پاییزی در نقاط مختلف استان ایلام آغاز شده و این روند همچنان ادامه دارد.

بنابر اعلام هواشناسی میزان بارش ها 24 ساعت اخیر تا ساعت 9:30 صبح امروز، منطقه گنجوان ایلام با بیش از 66 میلی متر بیشترین میزان بارش را ثبت کرده است.

آبگرفتگی مسیرهای عبوری موجب کندی رفت و آمدها و همچنین ایجاد اختلال در تردد وسایل نقلیه در خیابان های اصلی و فرعی شهر ایلام شده است.

 محمد سلطانی مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام ظهر دوشنبه 29 آبان ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی از شب گذشته به آسمان استان و ایجاد سیل و آبگرفتگی معابر در سطح شهر ایلام تاکنون تعداد 53 مورد آب گرفتگی عملیات اضطراری از قبیل آب گرفتی معابر و منازل، پارکینگ های منازل و خرابی آسانسور توسط نیروهای امدادی آتش نشانی در شهر ایلام رفع شده است.

 همچنین یک نفر از شهروندان ایلامی گرفتارشده در سیل بند بلوار آزادی شهر ایلام توسط مردم نجات یافت.

تقاطع پیام نور، میدان میلاد، دانشگاه آزاد، خیابان های منتهی به میلاد و منطقه هانیوان در اثر بارش ها دچار مشکل شدند که این مشکلات توسط تعداد 500 نفر از نیروهای خدمات شهری، فضای سبز، مدیریت بحران و دیگر دستگاه های خدمات رسان رفع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت استان ایلام در پی بارش ها

آخرین وضعیت استان ایلام در پی بارش ها