مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 08:302023-10-24سياسي

افزایش 25 درصدی پذیرش دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (دوشنبه، اول آبان) مجلس شورای اسلامی، بند های الحاقی (1)، (2)، - با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی پذیرش دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، هرسال نسبت به سال قبل حداقل 25 درصد افزایش پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (دوشنبه، اول آبان) مجلس شورای اسلامی، بند های الحاقی (1)، (2)، (3) و (7) ماده 92 لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی پذیرش دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، هرسال نسبت به سال قبل حداقل 25 درصد افزایش پیدا می کند.

همچنین وزارت آموزش و پرورش را به احداث حداقل 200 مدرسه حیات طیبه مکلف کردند.

بندالحاقی (1) -دولت مکلف است برای ایجاد تحول در نظام تعلیم و تربیت اقدامات زیر را انجام دهد:1- اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به نحوی که کلیه اقدامات وزارت آموزش و پرورش براساس این سندانجام شود و اقدامی مغایر با قانون و سند صورت نگیرد.

2- به گونه ای برنامه ریزی نماید که پذیرش دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، هرسال نسبت به سال قبل حداقل 25 درصد افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 درصدی پذیرش دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی

افزایش 25 درصدی پذیرش دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی