مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-13بين الملل

نشست آزاداندیشی «بررسی اتفاقات فلسطین» برگزار شد


کانون مهدویت و انتظار دانشگاه میبد با همکاری انجمن علمی حقوق این دانشگاه، دومین نشست از سلسله نشست های آزاداندیشی مدافع حقوق بشر با محوریت بررسی اتفاقات فلسطین از منظر معاهدات و کنوانسیون های بین المللی در سالن شهید جندقی دانشگاه میبد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، در این نشست اثرات جنگ غزه بر غیر نظامیان (زنان و کودکان) از منظر معاهدات و کنوانسیون های بین المللی و حمله ارتش رژیم صهیونیستی به اماکن غیرنظامی از منظر معاهدات جنگی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در این برنامه دکتر حکمتی مقدم ـ دکتری حقوق بین الملل به مسئله اشغال املاک فلسطینی ها اشاره و این موضوع را به صورت تاریخی مورد تحلیل و بررسی قرار داد و گفت اسراییل علاوه بر غصب املاک و اراضی اعراب و مسلمانان به صورت یکسان به ساکنان عرب فلسطینی و مسلمان در مناطق اشغالی، خدمات اجتماعی مانند خدمات آموزشی و پزشکی ارائه نمی کند.

همچنین در این جلسه برای شناخت و درک بهتر حضار از جنگ غزه عکس و فیلم هایی از شیوه عملکرد بمب های فسفری و اثرات آن بر بدن قربانیان نشان داده شد.

بمب فسفری سفید جزو سلاح های نامتعارفی است که توسط ارتش اسراییل علیه ساکنان غزه استفاده می شود، این نوع از بمب اثرات ثانویه خود را بر نسل های آینده فرزندان قربانیان می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست آزاداندیشی «بررسی اتفاقات فلسطین» برگزار شد

نشست آزاداندیشی «بررسی اتفاقات فلسطین» برگزار شد