مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 22:102023-11-19اقتصادي

تجار آذربایجان شرقی 73 درصد به تعهدات ارزی خود عمل کرده اند


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی میزان ایفای تعهدات ارزی تجار استان را 73 درصد عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این وضعیت از سطح متوسط کشوری بالاتر بوده و در این زمینه بخش عمده عدم تعهدات ارزی مربوط به قبل از سال 1400 است که متاسفانه هنوز سازوکار مورد .

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی میزان ایفای تعهدات ارزی تجار استان را 73 درصد عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این وضعیت از سطح متوسط کشوری بالاتر بوده و در این زمینه بخش عمده عدم تعهدات ارزی مربوط به قبل از سال 1400 است که متاسفانه هنوز سازوکار مورد نیاز ابلاغ نشده و بخش عمده ای نیز در حال رفع تعهد هستند.

محمدجعفر عظمایی در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان افزود: در حال حاضر دو هزار و 100 فقره کارت بازرگانی معتبر در استان وجود دارد که آذربایجان شرقی در این حوزه در رتبه شناور سوم و چهارم کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: در هفت ماه نخست امسال 238 فقره کارت بازرگانی صادر و 434 فقره تمدید کارت انجام شده است.

عظمایی با اشاره به فعالیت 296 صادرکننده در آذربایجان شرقی گفت: 82 صادرکننده با صادرات بیش از یک میلیون دلار در استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: صادرات همواره محرک سایر بخش های تولیدی است امیدواریم با اتخاذ رویه های منطقی شاهد ارتقای رتبه صادرات باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجار آذربایجان شرقی 73 درصد به تعهدات ارزی خود عمل کرده اند

تجار آذربایجان شرقی 73 درصد به تعهدات ارزی خود عمل کرده اند