مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 22:152023-11-16سياسي

قصه گویی یکی از ابزارهای مهم تربیتی و موثر در کاهش اضطراب کودکان است


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: قصه و قصه گویی یکی از ابزارهای مهم تربیتی است که در کاهش اضطراب کودکان، شکل گیری شخصیت آنها و آموزش مهارت های زندگی به آنها نقش مهمی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شامگاه امروز اختتامیه مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در سنندج با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در این مراسم گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همواره نسبت به رویدادهای ارزشی و جاری در بطن جامعه همراه بوده و تلاش کرده فعالیت ها و برنامه هایی در راستای رفتارهای اجتماعی و فرهنگی در فعالیت های ملی داشته باشد.

حمیدرضا گوهری افزود: قصه و قصه گویی یکی از ابزارهای مهم تربیتی است که در کاهش اضطراب کودکان، شکل گیری شخصیت آنها و آموزش مهارت های زندگی به آنها نقش مهمی دارد.

 وی با بیان اینکه قصه، زبان حال دورن انسان است، افزود: قصه پلی میان نسل های گذشته و آینده و زبانی است که قابلیت ترجمه به زبان های دیگر را دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ادامه داد: با توجه به اتفاقات دردناکی که این روزها در فلسطین و غزه اتفاق افتاده است در جشنواره قصه گویی نگاهی ویژه به این بخش هم وجود داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه گویی یکی از ابزارهای مهم تربیتی و موثر در کاهش اضطراب کودکان است

قصه گویی یکی از ابزارهای مهم تربیتی و موثر در کاهش اضطراب کودکان است