مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 18:252023-10-31اقتصادي

فعال شدن سامانه جستجو شغل در گلستان


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: سامانه جستجو شغل برای کارفرمایان متقاضی نیروی انسانی و کارگران و افراد متقاضی کار در گلستان از طریق وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی فعال شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حسینعلی خواجه مظفری عصر امروز در جلسه کارگروه ستاد اشتغال شهرستان با حضور مدیران بانک های عامل اظهارکرد: تعهد اشتغال استان در سال جاری تعداد 25 هزارو 380 نفر بوده که از این تعداد تاکنون 17 هزار و 860 نفر معادل 70 درصد تعهد، محقق شده است.

وی تصریح کرد: یکی از سیاست ها و اولویت های دولت سیزدهم و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نظارت و راست آزمایی ایجاد اشتغال از طریق پرداخت تسهیلات تبصره 16 و تبصره 18، مشاغل خانگی و اشتغال پایدار روستایی است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان بیان کرد: نظارت بر پرداخت این تسهیلات و ایجاد اشتغال از این طریق در استان گلستان آغاز شده و در صحت سنجی میزان اشتغال پایدار ایجاد شده از طریق تسهیلات اشتغال، مشخص شد که 76 درصد تسهیلات پرداخت شده در این حوزه در استان و بیش از 85 درصد در شهرستان گنبدکاووس منجر به اشتغال شده است.

وی ادامه داد: سامانه جستجو شغل از طریق وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بارگذاری شده و این سامانه در استان گلستان فعال شده است؛ کارفرمایان متقاضی نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن سامانه جستجو شغل در گلستان

فعال شدن سامانه جستجو شغل در گلستان