مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-21سياسي

فعالیت بیش از دو هزار گروه جهادی در خوزستان


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: بیش از دو هزار گروه جهادی در استان خوزستان با هدف  خدمت رسانی به مردم در حال فعالیت هستند.

- سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس با تبریک فرا رسیدن هفته ی بسیج اظهار کرد: هفته ی بسیج نمایه ای از تلاش، مجاهدت و اقدامات بسیجیان در حوزه ی خدمت رسانی به مردم است.

وی با اشاره به دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به مناسبت هفته ی بسیج خاطر نشان کرد: در این دیدارِ صمیمانه، نماینده ی ولی فقیه در استان توصیه هایی به بسیجیان داشتند که ما همواره از رهنمودهای ایشان برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره می بریم.

سردار شاهوارپور با اشاره به فعالیت بیش از دو هزار گروه جهادی در استان بیان کرد: در هفته ی بسیج بیش از یک هزار و 900 برنامه در دستور کار است و در تمامی پایگاه ها، حوزه ها و کانون ها موجی از برنامه هایی که در حوزه ی خدمت رسانی به مردم انجام شده است به نمایش گذاشته شده است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان همچنین یادآور شد: روز جمعه نیز تجمعی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اهواز و به صورت همزمان در تمامی مصلاهای نماز جمعه از ساعت 10 صبح برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از دو هزار گروه جهادی در خوزستان

فعالیت بیش از دو هزار گروه جهادی در خوزستان