مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-02دانش

معاون دانشکده علوم پزشکی اسدآباد جزو 2 درصد پژوهشگران برتر دنیا


مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: براساس گزارش مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام، دکتر مجید براتی معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، - ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: براساس گزارش مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام، دکتر مجید براتی معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، در جمع پژوهشگران پر استناد 2 درصد برتر دنیا در سال 2022 قرار گرفت.

مجتبی نجفی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه 21 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان، در این لیست حضور دارند، اظهار کرد: این رتبه بندی، بر پایه آخرین یافته­ های پروژه مشترک الزویر و گروهی از پژوهشگران دانشگاه استنفورد که به فهرست دانشگاه استنفورد معروف شده است، انجام می شود.

وی افزود: این گروه در چند سال اخیر، با تحلیل داده ­های پایگاه اسکوپس بر اساس روش­ شناسی ویژه ای، اقدام به شناسایی و ارائه فهرستی از پژوهشگران پراستناد برتر جهان در یک پایگاه اطلاعاتی کرده اند.

نجفی تصریح کرد: به گفته رییس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام، تازه ­ترین به روزرسانی این پایگاه در مهر ماه 1402 (اکتبر 2023) منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دانشکده علوم پزشکی اسدآباد جزو 2 درصد پژوهشگران برتر دنیا

معاون دانشکده علوم پزشکی اسدآباد جزو 2 درصد پژوهشگران برتر دنیا