مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:452023-10-31بين الملل

سناتور گراهام، سازمان ملل را بابت قطعنامه آتش بس غزه «یهودستیز» خواند!


سناتور سرشناس آمریکایی، پس از تصویب شدن قطعنامه ای در مجمع عمومی سازمان ملل که خواستار آتش بس در جنگ رژیم صهیونیستی علیه حماس می شد، سازمان ملل را به عنوان «یهودستیزترین نهاد روی کره زمین» محکوم کرد.

- سناتور گراهام، سازمان ملل را بابت قطعنامه آتش بس غزه یهودستیز خواند! سناتور سرشناس آمریکایی، پس از تصویب شدن قطعنامه ای در مجمع عمومی سازمان ملل که خواستار آتش بس در جنگ رژیم صهیونیستی علیه حماس می شد، سازمان ملل را به عنوان یهودستیزترین نهاد روی کره زمین محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قطعنامه غیرالزام آوری که خواستار آتش بس بشردوستانه در غزه می شد، روز جمعه از سوی این سازمان جهانی متشکل از 193 عضو و با 120 رای موافق در مقابل 14 رای مخالف به تصویب رسید و اولین واکنش سازمان ملل به جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان بود.

لیندسی گراهام، سناتور آمریکایی سرشناس شامگاه دوشنبه در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: اجازه بدهید همین الان درباره سازمان ملل به شما بگویم؛ این سازمان یهودستیزانه ترین سازمان روی کره زمین است! این جمهوری خواه اهل کارولینای جنوبی با طرح اتهاماتی بی اساس علیه نیروهای مقاومت مدعی شد: درخواست از اسراییل برای برقراری آتش بس، آن هم پس از قتل عام مردمش به شکلی بدتر از اقدام نازی ها، سر بریدن کودکان و تجاوز به زنان در مقابل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور گراهام، سازمان ملل را بابت قطعنامه آتش بس غزه «یهودستیز» خواند!

سناتور گراهام، سازمان ملل را بابت قطعنامه آتش بس غزه «یهودستیز» خواند!