مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-01فرهنگي

معرفی غذا، موسیقی و صنایع دستی مشترک ایران و ترکمنستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شرکت های گردشگری ایرانی و ترکمنی به همراه فعالان صنایع دستی دو کشور در سالن نمایشگاهی آکادمی دولتی هنر های عشق آباد حضور پیدا کرده تا در جشنواره و نمایشگاهی که به صورت مشترک و با همت رایزنی فرهنگی سفارت ایران در .

- جشنواره و نمایشگاه مشترک گردشگری ایران و ترکمنستان آغاز به کار کرد و به معرفی صنایع دستی، غذا ها و موسیقی آیینی دو کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شرکت های گردشگری ایرانی و ترکمنی به همراه فعالان صنایع دستی دو کشور در سالن نمایشگاهی آکادمی دولتی هنر های عشق آباد حضور پیدا کرده تا در جشنواره و نمایشگاهی که به صورت مشترک و با همت رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ترکمنستان برگزار شده به معرفی خدمات خود بپردازند.

در جشنواره مشترک گردشگری ایران و ترکمنستان شرکت هایی در زمینه توریسم سلامت، فرش دستباف، دست بافته های داری، بیمارستانی در بهشهر و فروش محصولات صنایع دستی از شهر های خراسان رضوی؛ مازندران، نایین و شهر های دیگر حضور دارند.

در مراسم افتتاحیه این برنامه، علی مجتبی بهبهانی سفیر جدید ایران در ترکمنستان که چند ساعتی می شد به عشق آباد رسیده بود، در اولین بازدیدش سری به غرفه های این نمایشگاه و جشنواره زد و با محصولات صنایع دستی ایرانی و شرکت های گردش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی غذا، موسیقی و صنایع دستی مشترک ایران و ترکمنستان

معرفی غذا، موسیقی و صنایع دستی مشترک ایران و ترکمنستان