مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 19:002023-11-12ورزشي

مسابقات بین المللی امداد و نجات در تبریز برگزار می شود


مدیرعامل شرکت باشگاه شهرداری تبریز خبر داد: در آستانه برگزاری کنگره بزرگداشت 10 هزار شهید استان آذربایجان شرقی، مسابقات امداد و نجات طبیعی با حضور 9 تیم داخلی و خارجی طی روزهای 22 و 23 آبان در مجموعه ائل گلی برگزار می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت باشگاه شهرداری تبریز خبر داد: در آستانه برگزاری کنگره بزرگداشت 10 هزار شهید استان آذربایجان شرقی، مسابقات امداد و نجات طبیعی با حضور 9 تیم داخلی و خارجی طی روزهای 22 و 23 آبان در مجموعه ائل گلی برگزار می شود.

میرمعصوم سهرابی اظهار کرد: مسابقات بین المللی امداد و نجات جزو برنامه های پیش بینی شده کنگره بزرگداشت 10 هزار شهید استان توسط شهرداری تبریز است که در دو بخش تیمی و انفرادی و با حضور شرکت کنندگانی از 6 کشور خارجی و تیم های ملی ایران و منتخب آذربایجان شرقی از روز دوشنبه در مجموعه ائل گلی برگزار می شود.

وی افزود: تمامی رویدادهای ورزشی و فرهنگی برگزار شده توسط شهرداری تبریز، در راستای برگزاری کنگره بزرگداشت 10 هزار شهید آذربایجان شرقی و مطابق برنامه ریزی صورت گرفته انجام می یابد.

وی با اشاره به تیم های شرکت کننده در این رقابت ها خاطرنشان کرد: کشورهای سوریه، پاکستان، عراق، ایران و 2 تیم ملی ایران و منتخب آذربایجان شرقی در بخش تیمی این مسابقات شرکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات بین المللی امداد و نجات در تبریز برگزار می شود

مسابقات بین المللی امداد و نجات در تبریز برگزار می شود