مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-20سياسي

افزایش تخت های درمانی استان اردبیل در اولویت است


استاندار اردبیل پرستاران را فرشتگان تسکین دهنده آلام دردمندان عنوان کرد و گفت: کمبود تخت درمانی در استان اردبیل باعث زحمت بیش تر برای پرستاران است که در این راستا در تلاش هستیم با احداث بیمارستان های نجف زاده و 1000 تخت خوابی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی بعدازظهر امروز در مراسم گرامی داشت روز پرستار در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل، اظهار کرد: در سطح کشور شاهد برخی کمبودها در حوزه های مختلف درمانی هستیم ولی با این اوصاف پرستاران عزیز به صورت شبانه روزی و با عشق، فرشتگان تسکین دهنده آلام دردمندان هستند.

وی افزود: در بحران بیماری همه گیر کرونا، پرستاران عزیزمان رشادت و ایثارگری های بسیار بزرگ و تاریخی را انجام دادند و باید همه حتی نسل های آینده قدردان زحمات پرستاران در آن دوران باشند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل از چند دهه گذشته دچار کمبود تخت درمانی است که این کمبود منجر به کاهش اختصاص پزشکان، پرستاران و تجهیزات درمانی می شود و از این رو مشکلات متعددی که در بیمارستان ها وجود دارد عمدتا بر روی دوش پرستاران عزیز است .

تأمین قابل توجه تجهیزات درمانی و بیمارستانی در 2 سال گذشته عاملی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با افزایش تخت درمانی فعال در سطح استان اردبیل، بخشی از بار اضافه روی دوش پرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تخت های درمانی استان اردبیل در اولویت است

افزایش تخت های درمانی استان اردبیل در اولویت است