مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-11سياسي

تجربه و هدایت فکری انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه منتقل شده است


فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله با اشاره به نقش استکبارستیزی انقلاب اسلامی ایران در دنیا، گفت: تجربه و هدایت فکری انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه منتقل شده است.

- ایسنا/گیلان فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله با اشاره به نقش استکبارستیزی انقلاب اسلامی ایران در دنیا، گفت: تجربه و هدایت فکری انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه منتقل شده است.

سردار محمدعلی جعفری شامگاه گذشته، 19 آبان ماه در نشست روشنگری جهان پسا اسراییل که در مسجد جامع آستانه اشرفیه برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی در فلسطین و غزه، اظهار کرد: ماجرای فتح قدس و فلسطین رمز ظهور امام زمان(عج) است.

وی با اشاره به نقش استکبارستیزی انقلاب اسلامی ایران در دنیا، افزود: حرکت الهی انقلاب جهانی اسلام که به برکت خون شهدا و مجاهدانی است که جان خود را در راه خدا و دین اسلام فدا کردند آغاز شده و این راه الهی روز به روز درخشان تر و شفاف تر در دنیا گسترش می یابد تا به هدف اصلی خود یعنی ظهور نزدیک تر شود.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای دو بعد بیرونی و داخلی است، گفت: بعد بیرونی انقلاب با محوریت ظلم ستیزی، استکبارستیزی و دفاع از مظلوم است که انقلاب اسلامی پیروزی صد درصدی داشته و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه و هدایت فکری انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه منتقل شده است

تجربه و هدایت فکری انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه منتقل شده است