مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:012023-11-07سياسي

کیش و مات ضد انقلاب در سفر رییسی به کردستان+عکس و فیلم


مسیر میدان آزادی را به همراه تیم رسانه ای به سمت استانداری برمی گردم برنامه بعدی رییس جمهور دیدار با جامعه روحانیون و علمای اهل سنت و تشیع استان به دور از هیاهوی رسانه ای است.

صدای اذان ظهر به وقت سنندج از گوشی ام بلند شد، با دست پاچگی صداشو قطع کردم، با وجود گذشت حدود تقریبا بیش از 5 ساعت از لحظه ورود رییس جمهور به سنندج جمعیت قابل توجه جلوی درب استانداری امیدوار به اینکه رییس جمهور یا تیم همراه اش را بینند ایستاده اند.

اقامه نماز وحدت با حضور رییسی  آیت الله رییسی با حضور در صحن قدیم مسجد جامع سنندج، با قرارگیری در صف نماز جماعت ظهر، تابلوی زیبایی از وحدت در این استان را به تصویر کشید هر چند این چنین صفوفی سال های سال است در اقصی نقاط کردستان برپاست.

حضور در جمع اهالی فرهنگ و هنر در استانی که افتخار عنوان دیار فرهنگ و هنر از رهبر معظم انقلاب دارد دیگر برنامه رییس جمهور در سفر به کردستان بود اهالی هنر ظرفیت های کردستان در حوزه هنر و فرهنگ و مشکلاتی که گریبان این حوزه است را با رییس جمهور در میان گذاشتند.

جبران عقب ماندگی ها در حوزه فرهنگ و هنر فرهنگ و هویت مردم کردستان در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مانع تحقق خواست معاندین و ضدانقلاب و تجزیه طلبان در این استان شده است و مسوولیت حفظ این فرهنگ غنی و ارزشمند متوجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیش و مات ضد انقلاب در سفر رییسی به کردستان+عکس و فیلم

کیش و مات ضد انقلاب در سفر رییسی به کردستان+عکس و فیلم