مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 17:052023-10-29اجتماعي

توجه به سلامت دانش آموزان از اولویت های آموزش وپرورش زنجان است


مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان با تاکید بر اینکه توجه به سلامت دانش آموزان از اولویت های آموزش وپرورش زنجان است، خاطرنشان کرد: علل وقوع رخداد امروز در یکی از مدارس زنجان در حال بررسی است و نتایج به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

- ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان با تاکید بر اینکه توجه به سلامت دانش آموزان از اولویت های آموزش وپرورش زنجان است، خاطرنشان کرد: علل وقوع رخداد امروز در یکی از مدارس زنجان در حال بررسی است و نتایج به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

حوالی ساعت 12 ظهر امروز یکشنبه (7 آبان ماه) گزارشی مبنی بر ایجاد مشکلی در یکی از هنرستان های شهر زنجان به اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال شد که تیم های ارزیاب بلافاصله در محل حاضر شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این باره و در جمع خبرنگاران، گفت: بلافاصله بعد از دریافت گزارش توسط اداره کل آموزش و پرورش، تیم های ارزیاب در محل حاضر شده و به بررسی دقیق موارد و اتفاقات پرداختند.

علی اسماعیلی افزود: کمی بعد با تلاش عوامل حاضر در صحنه آرامش به محیط مدرسه بازگشت و فضا تحت کنترل کامل عوامل مدرسه قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه به تشریح وضعیت سلامتی دانش آموزان پرداخت و گفت: حال بیشتر دانش آموزان مساعد بود و نیازی به اقدامات پزشکی و درمانی نداشتند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به سلامت دانش آموزان از اولویت های آموزش وپرورش زنجان است

توجه به سلامت دانش آموزان از اولویت های آموزش وپرورش زنجان است