مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 21:002023-11-16ورزشي

استارت بانوان سپاهان برای لیگ برتر فوتبال با رویکردی جدید


تیم فوتبال بانوان سپاهان شانزدهمین دوره لیگ برتر را با میزبانی از نماینده البرز استارت خواهد زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور جام کوثر از فردا (جمعه 26 آبان ماه) آغاز خواهد شد و تیم فوتبال سپاهان به عنوان تنها نماینده اصفهان در این مسابقات در نخستین هفته میزبان نماینده البرز است؛ این دیدار از ساعت 13 در زمین چمن شماره یک مجموعه جروکان برگزار خواهد شد.

سپاهانی ها که در فصل گذشته مریم ایراندوست را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود داشتند، موفق شدند برای نخستین بار عنوان نایب قهرمانی لیگ را کسب کنند؛ برای فصل جاری اما طلایی پوشان تغییرات گسترده ای در تیم خود به وجود آوردند.

در اولین قدم نیلوفر اردلان پس از دبل قهرمانی با پیکان در لیگ برتر فوتسال، با سپاهان به فوتبال برگشت؛ وی پس از در اختیار گرفتن سکان هدایت زردپوشان همسو با سیاست گذاری باشگاه دست به بومی گرایی و البته جوان گرایی زد تا تیمی متفاوت نسبت به فصل گذشته سپاهان آماده لیگ شانزدهم کند.

سپاهانی ها پس از انتخاب سرمربی به دنبال گزینش بازیکنان رفتند و ابتدا قرارداد الهام فرهمند، کاپیتان باسابقه خود را تمدید کردند، فاطمه عادلی دیگر ملی پوش طلایی پوشان نیز دومین بازیکنی بود که قرارداد خود را تمدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارت بانوان سپاهان برای لیگ برتر فوتبال با رویکردی جدید

استارت بانوان سپاهان برای لیگ برتر فوتبال با رویکردی جدید